Week 20 - FEEST - Reisverslag uit Palo Alto, Verenigde Staten van Suzanne Miedema - WaarBenJij.nu Week 20 - FEEST - Reisverslag uit Palo Alto, Verenigde Staten van Suzanne Miedema - WaarBenJij.nu

Week 20 - FEEST

Door: Suzanne

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

15 Juni 2014 | Verenigde Staten, Palo Alto

HOLLAND HOLLAND :D

Wat een wedstrijd!!!!! WAUWIE :D
Gelukkig heb ik hem hier ook meegekregen, helaas niet met bier en bitterballen erbij zoals het hoort, maar met een broodje "Dutch Crunch" om 12u smiddags ;) Helaas zonder het commentaar van Jack van Gelder, maar Doreth en ik verzorgden zelf het commentaar wel (tot vermoeing van de niet-zo-geinteresserde amerikanen). Volgende wedstrijd kijken we natuurlijk weer mee, dit keer om 9u sochtends! *slik*

Verder een korte blog voor een lange werk week. Ik ben hard bezig met schrijven aan mn verslag en het maken van mijn presentatie, dus zoveel boeiends voor jullie doe ik niet. Gelukkig wel een paar keer de deur uit geweest hoor. Dinsdag zijn Doreth en ik een klein beetje gaan shoppen in de Stanford mall, omdat de Victoria Secret Sale was begonnen. Om kosten te besparen hebben we als compensatie bij de McDonalds gegeten :P Het was natuurlijk gekkenhuis bij de sale afdeling, maar ik heb toch nog wat leuks gevonden! Woensdag kreeg Desiree het fantastiche nieuws te horen dat ze officieel werd toegelaten tot een PhD plek hier op Stanford per september dit jaar!!!! Dat moest natuurlijk gevierd worden (zie foto's) met een gekke fotoshoot, lekker Amerikaans eten en een ijsje.
Vrijdag dus voetbal gekeken! (hoi hoi hoi!!!) En 's avonds heb ik voor de dames bij mij thuis bami gemaakt (a lá opa jaap) en dat viel zeker in de smaak!! De rest van de avond zijn we toen bezig geweest met foto's uitwisselen, omdat Desiree binnenkort alweer weg gaat. Deze weekend dagen weer hard gewerkt, gelukkig ook met zn drie nog n ijsje gehaald vandaag en de rest van de dag samen gewerkt met Q-music 'het foute uur' muziek (arme desiree: jan smit enzo).

Gek idee dat het over exact 6 weken afgelopen is met de stage! Opeens klinkt het hartstikke dichtbij, maar er moet nog wel gewerkt worden voor het zover is! Dus voor nu even uit met de pret hier ;)

Tot volgende week en HUP holland HUP voor woensdag!!!!
Liefs en tot gauw

Suus

  • 16 Juni 2014 - 18:18

    Marloes:

    Ooh wat gaat de tijd snel! Wel nog genieten de laatste weken hoor! Heel veel succes en misschien tot september dan?? :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Suzanne

Actief sinds 18 Okt. 2013
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 12823

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2015 - 31 Oktober 2015

Thailand & Laos - 2015

26 Januari 2014 - 26 Augustus 2014

Stage in Amerika!

09 Juli 2013 - 25 Augustus 2013

Indonesie

Landen bezocht: