Week 25 - afSCHIJT nemen komt eraan! - Reisverslag uit Stanford, Verenigde Staten van Suzanne Miedema - WaarBenJij.nu Week 25 - afSCHIJT nemen komt eraan! - Reisverslag uit Stanford, Verenigde Staten van Suzanne Miedema - WaarBenJij.nu

Week 25 - afSCHIJT nemen komt eraan!

Door: Suzanne

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

21 Juli 2014 | Verenigde Staten, Stanford

Hoi allemaal,

Sorry voor de delay :O Ik had mij nog niet beseft dat ik zo'n trouwe, maar vooral ongeduldige lezersschare had verzameld en dat ik die ene keer dat werk vóór plezier komt, jullie allemaal jullie pleziertje ontneem! ;)

Gisternacht was ik toch echt té laat (half 3....) nog bezig met mn verslag, om daarna nog n blogje eruit te schrijven. Maar, wel mooi dus vanochtend de tweede versie van mn verslag ingeleverd!! Dat zit er ook weer op. Nu nog een weekje naar het lab en aan het eind van deze week mn echte, allerlaaste, final version van mn werk inleveren. Dan zit het erop!! Wauwie.... Doreth en ik beseften ons zaterdagavond opeens dat dat onze laatste zaterdagavond samen in California was!! Het einde komt er echt aan....

Dus, tussen al het harde werken door, hebben we toch geprobeerd nog een beetje te genieten. En dat lukte aardig, want ook deze week kwam het er weer op neer dat ik elke (ja, élke) dag, na het lab, bij Doreth zat te werken. Naast dat ik dat natuurlijk doe omdat het super amazing is (*slijm slijm BFF 4evvah*), ben ik deze week eigenlijk zowat noodgedwongen mn huis uit gevlucht. Ten eerst is mn huis echt n chaos. Die ene huisgenoot, die nu permanent hier is komen wonen, heeft al haar spullen uit Portland over laten komen. Hartstikke logisch natuurlijk,... alleen had zij van alles wat je nodig hebt als mens, echt van alles, twee versies: eentje al hier in Palo Alto, en nu overal een extra van uit Portland. En daarnaast hebben we hier in huis ook van alles al wat. Dus nu staat er zowat in elke hoek van het huis een "bijzettafeltje", hangt er aan elke mogelijk spijker in de muur wel een spiegel, kunnen we een weeshuis laten eten van al onze borden, en is er nog vele malen meer rommel dat door het huis verspreidt ligt en waar mevrouw nog geen plek voor heeft gevonden. Daarnaast had ik deze week het ontzettend fijne genoegen om mee te maken hoe het is als je badkamer het niet meer doet...

Zondagochtend ging ik naar de wc en toen had ie dr wat moeite mee (laat ik het zo zeggen :P). Maar goed, ik moest weg en werken, dus ik lette er niet echt op. Maar zondagavond toen ik terug kwam, lag er een leuke verassing in de wc klaar voor mij (van een van mn huisgenoten).... *zucht*. Irritant genoeg, toen ik maandagochtend vroeg mn huisgenoot naar de wc hoorde gaan, hoorde ik toch o-ver-duidelijk dat die wc niet werkte. En toch rende mn huisgenoot er vandoor. Ja hoor! Verassing weer voor mij. Nou, zo ging het dus door tot woensdag. En ik probeerde een moment te vinden om er over te praten met mn huisgenoten, maar elke keer waren zij vroeg weg en ik laat thuis. Toen kwam mn andere huisgenoot (de verantwoordelijke) weer terug op woensdag.... arm kind. sochtends naar de wc: ik hoorde haar echt 5x proberen door te trekken en vervolgens een half uur bezig met zo'n onstopper. Was mn andere huisgenoot dus er weer vandoor gegaan, en nu stond het douchewater er ook nog! En toen hoorde ik mn huisgenoot opeens naar buiten rennen: waren de afvoerleidingen onder het huis gesprongen!!! En alles kwam aan de zijkant van het huis eruit :| (sorry voor het smerige verhaal btw, maar ja dat was hoogtepunt van mn week :P dus jullie moeten het maar aanhoren). Dus toen opperde ik het idee dat we misschien iemand moesten laten opdraven? Oke, goed plan. (ja duh!). Oke, dus er zou iemand komen die woensdag middag meteen. Nou nu komt het!!! Hoorde is toen ik laat thuis kwam, dat het nog niet gemaakt was WANT: mn andere huisgenoot (die deed alsof dr neus bloedde), die had de handyman open gedaan en gezegd dat er niks aan de hand was, dat er geen problemen waren (misschien was t haar net weer gelukt om n drol door te spoelen?!?!). Dus die vent ging weg zonder iets te doen! Dus serieus.... woensdagnacht: geen werkende badkamer en stinkende troep naast het huis (onder het badkamer raam) dat hele dag in de zon heeft gelegen.... Dus donderdag (toen mn verantwoordelijke huisgenoot de boel zou oplossen en iemand zou regelen, wat ook n heel gedoe was, wat ik jullie zal besparen, maar het gaat onder andere over antibacteriele-pepermunt-spray) heb ik uit voorzorg al mn spullen gepakt en ben ik bij doreth blijven slapen op de bank, zodat ik normaal de badkamer kon gebruiken. Thank god!!! Gelukkig is nu alles gemaakt en kunnen straks ook pap en iris normaal naar de wc :D

Oke, nu weer wat frissere verhalen! Mn echte hoogtepunt van de week was natuurlijk mn allereerste afscheids dag met Doreth, zaterdag dus! Samen de hele dag werken en toen naar Town&County gefietst en gegeten bij het restaurant waar we de eerste keer hadden afgesproken. Daar ook cupcakes gehaald en toen thuis, ik nog even werken, en Doreth bezig met een spekkoek bakken. Aan het eind ben ik toch maar even komen helpen bij het bakken en toen de avond goed afgesloten met Prosecco, cupcakes en Friends!!!

En vanaf zaterdag is dus het echte aftellen met zn twee begonnen! Vanochtend was t toch wel even opeens heel duidelijk dat het einde dan toch echt gekomen is! En dat ik er misschien toch ook wel een beetje sipjes over ben :O Gelukkig mag ik niet klagen en worden er zo nog even een kleine vier weken vakantie achter aan geplakt :D

Nog één weekje!!!!!

Liefs
Suus

p.s. In de bijlage ook foto's van wat ik afgelopen week heb gedaan op het lab

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Suzanne

Actief sinds 18 Okt. 2013
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 12824

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2015 - 31 Oktober 2015

Thailand & Laos - 2015

26 Januari 2014 - 26 Augustus 2014

Stage in Amerika!

09 Juli 2013 - 25 Augustus 2013

Indonesie

Landen bezocht: